rebeckaalarssons.blogg.se

Summer, no school and no waking up early

Publicerad 2015-07-04 13:30:57 i 2015, Allmänt, Me and My life,



Håret uppsatt, bikini på, magtröja och shorts. Så cyklar jag till sjön. 
Kan typ inte ha på mig mer kläder. Men börjar faktiskt vänja mig vid värmen efter några dagar där det står 27 grader i skuggan. 

Det är riktigt skönt med sommar! Det går att göra allt. Jag kan träna på kvällen och bada o sola på dan. 

Men där emellan träna o bada gör jag ytterst få knop. Haha.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Larsson

Hej va kul att du har hittat hit till min blogg! Här kommer du att få läsa om min vardag med allt ifrån träning och skola till mina hästar. 2 januari 2016 fick jag min första storhäst vid namn Zue. Här kommer ni att få följa vår resa! Så jag hoppas ni älskar hästar lika mycket som jag gör. Utöver Zue så har jag två pensionerade New forest ponnyer Mickey, 33 år och Miranda, 24 år. Jag är född 1999 och går första året på gymnasiet. Om ni vill nå mig så kan ni det via min mail: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela